Pamokų laikas

  • 8.00—8.45
  • 8.55—9.40
  • 9.50—10.35
  • 10.55—11.40
  • 11.55—12.40
  • 12.55—13.40
  • 13.50—14.35
  • Nuorodos

    Skaitiklis

    Kvadratas

    kvadratas_2024Ramygalos gimnazijos komanda iškovojo I vietą 2024–2025 m.m. Panevėžio rajono bendrojo ugdymo mokyklų berniukų kvadrato varžybose! Sveikiname komandą: Adrijų Lukoševičių (6a), Valterį Melniką (6a), Gvidą Šiaulinską (6a), Gytį Krištopaitį (6b), Ovidijų Varną (6b), Kristupą Jušką (5a), Žygimantą Navicką (5a), Kajų Adomą Šulskį (5a), Kajų Tarulį (5a), Pijų Petravičių (5b), jos trenerį fizinio ugdymo mokytoją ekspertą Egidijų Marozą!


    Galerija.


    Robotikos būrelis

    robotikaRamygalos gimnazijoje TŪM projekto lėšomis įrengta robotikos klasė neformaliojo ugdymo veiklų praplėtimui bei ugdymo rezultatų per STEAM veiklų stiprinimą pagerinimui. Įsigyta 20 robotų rinkinių, 2 mobilūs robotikos stalai, 15 vienviečių robotikos stalų ir kėdžių komplektų. Penki įsigyti rinkiniai „Lego Education Spike Essential“ yra skirti pradedantiesiems robotikos specialistams (pradinių klasių moksleiviams). Likusieji 15 rinkinių „Lego Education Spike Prime“ tinka vyresniųjų 5–8 kl. mokinių darbui. Norintieji ugdytis inžinerinius ir programavimo įgūdžius, stiprinti kūrybiškumą, pasirengimą probleminių situacijų sprendimui, gerinti socialinius bei komandinio darbo įgūdžius, kruopštumą, atidumą, renkasi į „Robotikos“ būrelį kartą per savaitę. Būrelio vadovė mokytoja Edita Petuškienė skatina mokinių nusiteikimą  konstruoti ir programuoti, kad įkvėptų „gyvybę“ sukurtam robotukui, paruoštų jį prasmingai veiklai ir tikslingam darbui.  Mokytoja džiaugiasi, kad pirmieji žingsniai jau žengti. Būrelyje klystama, bandoma, sukonstruojama ir vėl ardoma... Kaladėlė po kaladėlės tobulėjama ir įgyjama tvirtesnių įgūdžių. Mokytoja Edita viliasi, kad jos mokiniams pakaks drąsos ir užsispyrimo bandyti konstruoti savo robotuką nesiremiant brėžiniais!
    Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.


    Galerija.


    Mokymai

    sensorinisPanevėžio r. Ramygalos gimnazijoje nacionalinio projekto „TŪM II“ lėšomis įrengtas sensorinis kambarys. Spalio 30 dieną pedagogai dalyvavo mokymuose, kuriuos vedė „Ugdymo meistrai“  lektorė Gabrielė Tervidytė. Ji supažindino su sensorine įranga, jos pritaikymo galimybėmis, aptarė metodinę sensorinių erdvių naudojimo pusę. Lektorė papasakojo, kaip maksimaliai išnaudoti sensorinę erdvę, kokiems vaikams ji labiausiai reikalinga, kokios priemonės yra efektyviausios, kokius pojūčius jos suteikia, kaip įsigytas priemones derinti ir reguliuoti jų sukeltų pojūčių intensyvumą.


    Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.


    Galerija.


    Užsiėmimai

    uzsiemimai_2024Lytiškumo ugdymas yra labai svarbi vaikų ir jaunuolių ugdymo dalis, nes padeda jauniems žmonėms išmokti priimti sveikus, apgalvotus, informacija pagrįstus ir atsakingus sprendimus. Internete jauni žmonės dažniausiai gauna daugiau žalos nei naudos teikiančios informacijos ir, jei su jaunuoliais apie tai nėra kalbamasi, jie neturi įgūdžių rasti teisingą informaciją bei objektyviai įvertinti tai, ką mato. Mokinių lytiškumo ugdymas ir rengimas šeimai yra pagrįstas visapusišku lytiškumo supratimu ir vertybinių nuostatų bei gebėjimų mokymu, pateikiant mokslo patvirtintas žinias.
    Spalio 23 dieną, Ramygalos gimnazijoje svečiavosi lytiskumougdymas.lt lektorius Martynas Asakavičius, kuris Ia ir IIb klasių mokiniams vedė užsiėmimą „Meilės termometras“. Profesionalus lektorius edukacijos metu sugebėjo pritraukti mokinių dėmesį ir aktualias problemas išdėstyti paaugliams suprantama kalba. Kokios fizinės, emocinės, protinės ir socialinės savybės būdingos daugumai vyrų ir moterų? Kuo priešingos lytys skiriasi ir kuo panašios? Kokia yra aplinkos įtaka moteriškumui ir vyriškumui? Kas yra meilė ir kuo skiriasi nuo susižavėjimo ar įsimylėjimo? Ko  reikia draugystei? Visa tai ir dar daugiau, mokiniai sužinojo edukacijos metu.
    IIIa ir IIIb klasių mokiniai dalyvavo lektoriaus Martyno vedamoje edukacijoje „Vaisinga meilė“. Vaikinai ir merginos buvo supažindinti su tarpusavio santykių pavojais, kylančiais dėl vartotojiškos kultūros, kurioje svarbiausia – greitas rezultatas. Kankinami vienatvės jausmo, meilės ir dėmesio trūkumo paaugliai pradeda ankstyvas draugystes, kuriose neišvengiamai atsiranda intymus fizinis artumas. Labai svarbu neskubėti pradėti lytinių santykių, o jiems prasidėjus suvokti, kokios galimos pasekmės. Apie lytiškai plintančių ligų prevenciją, kontraceptinių priemonių pažinimą ir jų poveikio supratimą, kūdikio vystymosi pažinimą, aborto pasekmių suvokimą aptarta edukacijos metu. Užsiėmimas baigėsi žinių patikrinimu su žaidimu „Kahoot“. Aktyviausius lektorius apdovanojo dovanėlėmis.


    Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Danguolė Urbonienė

    Edukacinė išvyka

    curiocitySpalio 22 dieną 1b ir 2b klasių vadovės Jovita Leiputė ir Laima Dirsienė savo auklėtiniams surengė edukacinę išvyką į Kauną. Mokiniai yra žingeidūs, nori tyrinėti, viską išbandyti, pasimokyti, todėl CURIOCITY – didžiausias Baltijos šalyse vaikų edukacinis pramogų centras – pirmokams ir antrokams tapo daugiau nei žaidimų kambariu. Naujos kartos edukaciniame pramogų centre, sukurtame pagal koncepciją „Žaidžiu—žinau“, vaikai susipažino su įvairiomis  priemonėmis, įranga, žaisdami lavino savo emocinius, intelektinius, socialinius ir fizinius įgūdžius. Dvylikoje teminių pažinimo erdvių lavino kūrybiškumą, kūno laikyseną, motoriką ir erdvinę orientaciją, mokėsi geriau pažinti spalvų, formų, judesių, garsų pasaulį. Mokiniai buvo skatinami kritiškai mąstyti ir kūrybiškai pritaikyti žinias šiame visaapimančiame pasaulyje ir tiesiog būti laimingais kūrėjais. Jie išbandė skrydį erdvėlaiviu į kosmosą, greitosios pagalbos ekipažo iššūkius, kliūčių ruožą virš degančios ugnikalnio lavos, čiuožė vaivorykšte, pabuvo liepsnojančio namo gelbėtojais, narpliojo detektyvines situacijas, darbavosi radijo laidų įrašų studijoje, pabuvo kulinarais.


    Galerija.


    Helovynas

    helovynas_2024Ramygalos gimnazijos atnaujintos sudėties mokinių parlamentas, kuriam šiais mokslo metais vadovauja Patrikas Dangveckas (Ia), surengė Helovyno šventę. Spalio 23 dieną pakvietė gimnazistus per „Tamsųjį trečiadienį“ ateiti į mokyklą pasipuošus nakties tamsos akcentais. Spalio 24 dieną per „Velnišką ketvirtadienį“ pasiūlė ateiti su velniško raudonumo akcentais. Spalio 25-oji tapo Helovyno diena. Į mokyklą kvietė ateiti pasirinkus šiurpiausią ir originaliausią įvaizdį. Nusifotografavę prie specialiai dekoruotos foto sienelės antro aukšto fojė ir atsiuntę nuotraukas mokinių parlamentui, atskiri mokiniai ar klasės bei mokytojai dalyvavo konkurse. Nugalėtojus paskelbė Akvilė Bieliauskaitė (IIa) ir Viktorija Pratusytė (IIa). Saldžius prizus įteikė Matas Misiūnas (IIa) ir Matas Stankevičius (IIa). Konkurso nugalėtojais tapo Gustė Smailytė (7a), mokytoja Ieva Mačiulaitytė-Stefanova ir mokytojos Astos Kuodytės 3a klasė.


    Galerija.


    Edukacinė išvyka

    8a_klaipedaAr rudenį jūra tokia pat kerinti ir viliojanti? Ieškodami atsakymo į šį klausimą, 8a klasės mokiniai aplankė pajūrį. Spalio 25 dieną, paskutinę mokslo dieną prieš rudens atostogas, aštuntokai su klasės vadove Edita Petuškiene išvyko į Klaipėdą. Pirmasis kelionės maršrute numatytas sustojimas buvo batutų centras, kur po ilgesnio važiavimo autobusu aštuntokai turėjo galimybę pajudėti, pasportuoti, išlieti susikaupusią fizinę energiją, atlikti salto ir kitus triukus, pažaisti su kamuoliais specialiose aikštelėse. Vėliau, jau šiek tiek pavargę, bet laimingi, keliautojai patraukė į Laikrodžių muziejų, kur dalyvavo Lietuvos nacionalinio dailės muziejaus parengtame „Kultūros paso“ finansuojamame edukaciniame užsiėmime „Meno pinklės“. Edukacijoje aštuntokai susipažino su meno epochomis, jų vertybėmis, išskirtiniais bruožais ir visuomenėje vyravusiais pasaulėžiūros ypatumais. Įgytas žinias mokiniai pritaikė atlikdami žaidybines užduotis ir imituodami detektyvų darbą, tyrinėdami eksponatus, šaltinius, muziejaus erdves, užduočių žemėlapius, bandydami išspręsti nelengvus galvosūkius. Įveikę užduotis ir gavę slaptažodį, aštuntokai dirbo virtualioje aplinkoje, kur drauge su komanda siekė atpažinti ir rasti epochą išduodančius meno kūrinius. Pirmą kartą muziejaus erdvė buvo taip atidžiai išnarstyta ir tiek daug kartų apžvalgyta! Po edukacijos mokiniai vyko į dar vieną pajūrio miestą – Palangą, kuriame pasisveikino su jūra, pasivaikščiojo jos pakrante, pasigrožėjo bangomis nuo Palangos tilto, smiltyse bandė surasti kriauklelių ar gintarų ir, galiausiai, kiekvienas asmeniškai davė nuoširdų pažadą jūrai sugrįžti ir vėl...


    Galerija.


    Be „Ramygalos gimnazijos“ sutikimo, draudžiama šiame puslapyje paskelbtą informaciją bei nuotraukas ir / arba filmuotą medžiagą naudoti kitose svetainėse arba platinti kuriuo nors kitu pavidalu