Pamokų laikas
Nuorodos
Skaitiklis
Didžiuojamės
Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos profesorė Palmira Pečiuliauskienė yra paskelbusi daugiau kaip 50 mokslinių straipsnių. Parašė fizikos vadovėlius XI–XII klasėms, mokytojo knygas, fizikos pratybas bei testus mokiniams, parengė metodinių mokomųjų priemonių bendrojo lavinimo ir aukštosioms mokykloms. Mokslinių darbų pagrindinės kryptys: fizikos mokymo bendrojo lavinimo mokykloje tobulinimas, informacinių ir komunikacinių technologijų taikymas edukacinėje praktikoje, mokyklinių vadovėlių turinio projektavimas. Profesorės Palmiros Pečiuliauskienės mokslinis darbas buvo įvertintas ir publikuotas prestižinės leidyklos mokslo žurnale „Cogent Education“. Didžiuojamės, kad profesorė Palmira Kraujalytė Pečiuliauskienė – mūsų kraštietė, Ramygalos vidurinės mokyklos XXXV laidos abiturientė (1978 m.)
Olimpiada
Sausio 23 dieną vyko 71-osios Lietuvos mokinių fizikos olimpiados savivaldybės etapas. Ramygalos gimnazijos fizikos mokytojos metodininkės Laimutės Skiauterienės mokinys Matas Stankevičius (Ia) užėmė II vietą, Gabrielė Karaliūtė (IIb) – II vietą, Domantas Augulis (IVb) – I vietą. Sveikiname Domantą, Gabrielę, Matą ir jų mokytoją Laimutę!
Tinklinis
Edukacinė išvyka
Įpusėjo mokslo metai. Baigėsi I pusmetis. Šį trumpą atokvėpio laikotarpį Ramygalos gimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė Laima Černienė išnaudojo netradicinėms pamokoms už klasės sienų. Sausio 19 dieną savo 1a klasės mokiniams mokytoja surengė edukacinę išvyką į Panevėžį. Pirmokai dalyvavo kino pamokoje Panevėžio kino centre „Garsas“, kur žiūrėjo animacinį filmą „Mažoji Klara“. Su edukatore mokiniai diskutavo apie pagrindinės herojės karvutės Klaros nuotykius, kaip ji suprato, kad reikia tikėti savimi, kad kiekvienas yra svarbus tuo, ką daro. Pirmokai jau trečią kartą lankėsi „RoboLabe“ – Panevėžio švietimo centro padalinyje. Robotikos centre, naudodami LEGO Education Simple & Powered mechanikos rinkinius, dirbdami porose, pasigamino modelius su paleidimo mechanizmais, juos išbandė lenktyniaudami įrengtoje trasoje. Edukacijų metu buvo ugdomos pažintinės, socialinės bei STEAM kompetencijos. Mokiniai buvo aktyvūs, smalsūs, kūrybingi, žaisdami sėkmingai mokėsi ir kūrybiškai sprendė problemas.