Pamokų laikas
Nuorodos
Skaitiklis
IIIa,b mandalos ?Ojos de dios?
Rodydama, koki? puiki? mandal? mokiniai yra suk?r?,? dail?s mokytoja metodinink? L.Ki?kien? pasteb?jo, kad tok? pynim?, tik i? vyteli?, lietuviai turi seniai ir naudoja j? ne meditacijai ar savo asmenyb?s tobul?jimui, o labai prozi?kame buities rakande, kur? lietuviai ?pintine?, ?kraite?, o ramygalie?iai ?karbu? vadina. Mokytoja primin?, kad kiekviena tauta i? kartos ? kart? perduoda savo rankdarbi? technikas. Lietuviai turi ?iaudini? sod? v?rim?, japon?s savo dukroms perduoda ?temari? (siuvin?t? kamuoliuk?, vadint? japoni? princesi? ?aislais) siuvin?jimo subtilybes. Pa?intis su ?iomis technikomis leid?ia efektyviau ir patraukliau ?sisavinti dail?s dalyko program?, mokini? s?mon?je nat?raliai, be ypating? pastang?, ?sitvirtina suvokimas, kas yra centrinis ornamentas, mandala, amuletas, aksesuaras, nacionalinis kostiumas.
?