Ne tik dail?s kabinet?, bet ir gimnazijos bibliotekos langus puo?ia ind?ni?k? mandal? ?Ojos de dios? technika atlikti IIIa,b klasi? mokini? darbai. Su ?iuo pynimo ant medini? lazdeli? b?du per dail?s? pamokas susipa?in? ir juo labai susi?av?j? ?vairi? klasi? gimnazistai ruo?iasi dar ne taip nud?iuginti savo mokyklos bendruomen?. Skaityti toliau...
Rodydama, koki? puiki? mandal? mokiniai yra suk?r?,? dail?s mokytoja metodinink? L.Ki?kien? pasteb?jo, kad tok? pynim?, tik i? vyteli?, lietuviai turi seniai ir naudoja j? ne meditacijai ar savo asmenyb?s tobul?jimui, o labai prozi?kame buities rakande, kur? lietuviai ?pintine?, ?kraite?, o ramygalie?iai ?karbu? vadina. Mokytoja primin?, kad kiekviena tauta i? kartos ? kart? perduoda savo rankdarbi? technikas. Lietuviai turi ?iaudini? sod? v?rim?, japon?s savo dukroms perduoda ?temari? (siuvin?t? kamuoliuk?, vadint? japoni? princesi? ?aislais) siuvin?jimo subtilybes. Pa?intis su ?iomis technikomis leid?ia efektyviau ir patraukliau ?sisavinti dail?s dalyko program?, mokini? s?mon?je nat?raliai, be ypating? pastang?, ?sitvirtina suvokimas, kas yra centrinis ornamentas, mandala, amuletas, aksesuaras, nacionalinis kostiumas.
?